Navn:

Hei! Jeg er en 35 år gammel jente fra østlandet. Jeg er samboer og har en datter på 1 år og en sønn på 5 år.

mandag, august 14, 2006

Gammel skatt på loftet til naboen!


Et vennepar skulle rydde loftet i helgen etter at de kjøpte et gammelt hus i sommer. Her dukket det frem en liten skatt i mine øyne!!! En gammel strikkebok, noen strikkeoppskrifter og noen sy-mønster. (Kan ikke sy, men kan kanskje lære det en dag???)
Legger ved bilde av den flotte strikkeboken.
Jeg var så heldig å få disse da husets frue ikke er like hekta på håndarbeid som meg:-)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oi, spennende! Kan du ikke bla om da...??

10:36 p.m.  
Blogger Hespetreet said...

Hvilken side? Den er på 36 sider....:-)
Send meg en PM på www.hobbyboden.com om du ønsker en kopi, mitt "nick" er Hespetreet.

11:57 p.m.  
Blogger Sidsel said...

Åååå,den såå gammel og mimmrete ut..Kos deg med den..Tenk så kjekt å få en slik...Hva finns inni tro?

http://blogg.hobbyboden.com/sidsel/

Våger meg på en PM jeg også..*nikke*
mvh
Sidsel

12:43 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home