Navn:

Hei! Jeg er en 35 år gammel jente fra østlandet. Jeg er samboer og har en datter på 1 år og en sønn på 5 år.

mandag, august 14, 2006

Bukse i finull fra Rauma og jakke i babyull fra Rauma.



Da var buksen i finull fra Rauma ferdig. Denne skal mitt fadderbarn i Trondheim få. Genseren har hun allerede fått, så da holder nok tulla seg varm i vinter:-) Den er strikket etter Nøstebarn sin oppskrift, mn som sagt byttet jeg ut Askeladden garnet med finull. Buksen er strikket i str. 2-4 år.

Her er også en babyjakke strikket i dobbelt babyull fra Rauma. Denne er bestillt til en baby i Amsterdam, og er nå på vei ned med posten.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fin og praktisk bukse, og en riktig nydelig jakke.

2:50 p.m.  
Blogger Supernøtt said...

Jakka var helt skjønn :D

6:03 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Oj... For en nydelig flette jakke

1:13 p.m.  
Blogger Lena said...

Den jakka er noe med det nydeligste jeg har sett!!! Så flott mønster! God helg:-)

5:40 p.m.  
Blogger Hespetreet said...

Takk for fine kommentarer jenter!!!

1:51 p.m.  
Anonymous Anonym said...

DEN JAKKEN VAR RÅLEKKER!

5:40 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home